KÖŞE BUCAK AZAKLI HOCA SİTESİ YORUM GÖNDER SAYFASI !
ZİYARETÇİ DEFTERİ SAYFASI


Arkadaşlar, Azaklıhoca Köyü Blog Sitemize en kolay yazı ve yorumu gönderebilmeniz için bu sayfayı hazırladım.Köyümüzün Blog Sitesinde kendinizi tanıtarak, yazı ve yorumda bulunarak. Daha iyi tanışmalar ve kaynaşma ortamları oluşacaktır.Ayrıca bu mesaj ve yorum gönderme de her hangi bir adet sınırlaması da yoktur. Dilediğiniz kadar mesaj ve yazı göndererek bir sohbet ortamı da oluşturabilirsiniz.Sizlerden tek isteğimiz, burada ki yazı ve görüşlerinizi, herkes okuyup görebileceği için daha düzeyli, etik ( ahlaki ) yazı yazmanızdır. Unutmayın bu siteyi daha ziyade kendi köylülerimiz, hemşehirlilerimiz ziyaret edeceklerdir.

YORUM yazısı yazan butonu tıklayarak, yorum yazabilir, yazılan yorumları görebilir, okuyabilirsiniz!

95 yorum:

  1. KÖŞE BUCAK AZAKLIHOCA KÖYÜ BLOG SİTESİNE HOŞ GELDİNİZ !

    YanıtlaSil
  2. Azaklıhoca Köyü çok güzelmiş. Emeğine , eline sağlık .Site sahibinden ( Ahmet Kanburoğlu ) bir isteğim olacak bu resimlerden alıp kulanabilirmiyim. Manzara resimleri bir harika !

    YanıtlaSil
  3. Azaklıhoca Köyümüzün resimlerini alabilirsiniz. Resim ve yazı sizde gönderebilirsiniz. Bu blog sitesini hazırlamamızın en büyük nedeni köyümüzü tanıtmaktır. İlginize teşekkür ederim !

    YanıtlaSil
  4. Yapmış olduğunuz blog çalışması ,taktire şayan .İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  5. Azaklıhoca Köyünüzü ve blog siteni çok beğendim . Bende bir blogcuyum .Google ilginç bloglar arasında gezinirken siteni gördüm çok beğendim. Kolay gelsin , msn de görüşelim. İlginç HTM kodlarım var. Herkese selam.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar Azaklıhoca Köyü sitemiz yöresel bir sitedir.Tabiki ağırlıklı olarak resim olacaktır. Yazı ile söz ile köyümüzü nasıl anlatabiliriz ki. Fakat bu bir kaç resim ile olabilecek bir şey de değildir , yada kısa zaman da tamamlanabilecek bir site de değildir. Köşebucak Azaklıhoca Blog sitesi daha yeni , bir kaç aylık bir çalışma. Niyetim devamlı resimler yerleştirerek , köyümüzü daha iyi ifade edebilmektir. Köşebucak Azaklıhoca Köyü Sitesine giren ,hasretle gözünde tüten köyünü görüp , bir nebze olsun hasret gidermesidir. Amatör ruhuyla hazırladığım bu siteye hepinizin desteğini bekliyorum. Öz eleştiri yapabilirsiniz ,değiştirmemi istediğiniz yerleri söyleyebilirsiniz. Hoş olmayan , hoşunuza gitmeyen herşeyi bildirebilirsiniz. Önemli olan köyümüzün iyibir bilgi arşivini oluşturabilmektir.

    YanıtlaSil
  7. süper bi yerde yaşadığımın tekrar farkında olmamı sağladığın için teşekkürler harika olmuş eline sağlık...:)

    YanıtlaSil
  8. Zeynoom Sana YÜZDE YÜZ katılıyorum . Süper bir köyümüz var . İyi ki Azaklıhoca Köyündeniz. Köyüm seni çokkkk seviyorum.

    YanıtlaSil
  9. EVET KATILIYORUM AZAKLIHOCA KÖYÜ BENCE DE DÜNYANIN EN GÜZEL KÖYÜ! SİTEYİ HAZIRLIYAN AHMET KANBUROĞLU NA TEŞEKKÜR EDERİM. AHMET ABİ MSN YE SENİ KAYDEDEBİLİRMİYİM. KOLAY GELSİN.

    YanıtlaSil
  10. Tüm Azaklıhoca Köylülerimin ve Rize li Hemşehirlilerimin mubarek kurban bayramını kutlarım. Hayırlı bayramlar , iyi tatiller dilerim. Herkese selam!

    YanıtlaSil
  11. Köyümü seviyorum! Köylülerimi seviyorum ! Cennette yaşıyoruz. Tüm Azaklıhoca Köylülerimize selam olsun!

    YanıtlaSil
  12. Turgay kardeşim; iyi niyet temennilerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Azaklıhoca Köyümüzü internette, bu kadar güzel hazırlanmış bir siteyle görünce çok duygulandım. Ayrıca grurlandım. Ahmet abi eline ,emeğine sağlık. Tüm AZAKLIHOCA KÖYLÜLERİMİN 2009 yeni yılını kutluyorum.

    YanıtlaSil
  14. Ahmetcim steyi Teşekhazırladığın için teşek kür ederim.Mustafa amcanın resmini görünce gözlerim doldu.Babamın pozlarıda çok güzeldi.Teşekkür ediyorum.Ahmetcim beni eski çay toplama günlerini hatırlattın.Sağ olasın Allah razı olsun.Babana ve anne selamlar.Ben Bursadan Adem Kanburoğlu

    YanıtlaSil
  15. Adem Abi buradan da herkesin selamı var. İyi niyet temennilerin için çok teşekkür ederim. Âcizane elimde çay sezonunda çekmiş olduğum resimler vardı. Köyümüz için bir web sayfası yapmaya niyetlendim. Tabi amatör olarak bu kadar yapabildim. Fakat bu yazın Rize ye gidince çok değişik yerlerimizi nasip olursa fotoğrafını çekip yayınlayacağım. Ahmet Amca ya selam söyle ellerinden öperim. İyi günler görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
  16. Ahmetcim iyi akşamlar,tekrar herkese selanlarımı söyle.Seni tekrar kutluyorum bizlere o eski güzel günleri hatırlattığın için.Ali Güler vefat etti haberiniz varm?

    YanıtlaSil
  17. 1 hafta önce öğrendim. Tabi cenazeden haberimiz olmadı. Daha sonra İstanbul’dan öğrendik. Babam da yeni geldi İstanbul’daydı. Orda öğrendi. Sizde inşallah bir yaramazlık yoktur abi. Buradan da herkesin selamları var. İşlerin iyidir inşallah kriz Bursa’yı çok etkiledi mi. Hadi kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  18. sayın ahmet kanburoğlu sizle alakalı haberleri okuyunca çok gururlandım.bütün ailye selam eder.yalovada bi kuzeniniz var adı nurcan.

    YanıtlaSil
  19. resim nasıl göndere bilirim bana tarif edin

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim. Nurcan kardeşim nasılsın? Herkese selamlar!
    Resim ve yazı yüklemede pratik bir yol ve adres var.
    MSN ye giriyorsun.
    ahmetkan55.rize@blogger.com
    Adresine resmi veya yazını veya notunu gönderiyorsun.
    Veya direk e mailime gönder.
    ahmetkan55hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. ben dayın muharrem,kaşif dedenin fotoğrafını da görmek istiyoruz.

    YanıtlaSil
  22. Dayıcım nasılsın iyi misin?
    Mesajını okuyunca çok sevindim.
    Resim internette yayınlamayı sormadan, izin almadan yapmıyorum. Hacibabamın resmini Orhan abim hatırlattı, hemen koydum. Dedemin resmini koymayı düşünüyordum, fakat dijital fotoğrafı bende yoktu. Rize’ye gidince fotoğraflarını çekip yayınlayacağım. Hazırladığım bu blog sayfa düşünülmüş ve tasarlanmış bir site değildir. Elimizde birkaç resim vardı. Bir anda resimleri yayınlayalım diye karar verdik. Site ile ilgilenmeye pek vaktim olmuyor, fakat zamanla iyi bir resim arşivi oluşturulur. Gurbette kalan hem şehirlilerimiz için, fotoğrafta olsa görmelerine vesile oluruz.
    Herkese selam ediyorum ve ellerinden öpüyorum!

    YanıtlaSil
  23. ahmet abi abdullah dedemin yusuf dayımın osman dayımın annanemin ve oğlum yusufun ersanın resimlerini sana gönderdim fakat yayınlamadın bekliyoruz gurbetçiler diye bi bölüm açsan da resimleri koysan cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  24. Nurcan Kardeşim yayınlamak istediğin resimleri yayınladım. Amcamlar kızarsa sorumluluk sana aittir. Ayrıca yayınlamak istediğin yazı resim ne olursa, nasıl istiyorsan sen ayarla ben ona göre düzenlerim. Yine Muhammed Yusuf’un sayfasına değişiklik yapabilirsin ben sadece şekil olarak düzenledim gerisi sana kalmış yazı şiir ne istiyorsan süslemek sana kalmıştır.
    Herkese selam ederim!

    YanıtlaSil
  25. Sevgili abicim Ahmet tek kelimeyle süper olmuş oğluma ayırdığın bölümde harika olmuş çok teşekkür ediyorum bu siteyi tevafuk buldum fakat her gün eşimle beraber bakmadan geçemiyoruz yeni sen bizi sevindirdin Mevlada seni sevindirsin.Diğer konuya gelince abdullah dedemin babamın resimlerini gönderdiğimizden haberleri var sıkıntı etme.Sen böyle bi site açıp emek vermissin bizde böyle resimlerimizle destek olabiliyorsak ne mutlu.Yalova olarak arkandayız devam.Vaktin olursa çukurlu köyünüde biraz tanıt,o siteyi açoyoruz ama pek bişey bulamıyoz bizmi beceremiyoz anlıyamadım neyse bütün aileye selam olsun Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  26. TEYZE ESAS GURBETÇİ SENSİN ALMANYADAKİ NERİMANIMIZA SELAM YALOVADAN

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ben Almanya dan Neriman.Selam kuzen. Böyle bir sayfa hazirladigin icin sana tesekkür ederim. Öyle mutlu oldumki anlatamam. Cocuklarimla birlikte hayranlikla okudum. Yüregine saglik.

    YanıtlaSil
  28. Neriman ablacım, sana ve değerli ailene ve Almanya’daki tüm kardeşlerimize Türkiye’den kucak dolusu selam gönderiyorum. İyi niyet ve samimi dileklerin için ayrıca teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  29. Kanburoglu Ailesi Mirac Kandiliniz mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  30. Azaklıhoca Köyü ve Demircioğlu Ailesine SELAMLAR!

    YanıtlaSil
  31. AHMET SİTEYİ YAPTIGIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BEN MELEK ABLAN BUSENE BEN GELEMİYORUM ÇAYLARI PEMBE YAPACAK BABANLA ANNENE SELAMLAR MELEK ŞENER

    YanıtlaSil
  32. Melek abla bu yıl gelememene üzüldüm. Buradan da herkesin selamı var!

    YanıtlaSil
  33. bu siteyi yapan arkadaşım.azaklıda sadece kolokoz yağlıtaş ve paniyoz mu var.pautoz var miçikoroz var kukula var.velhasıl varda var.biraz daha geniş olsaydı daha iyi ve güzel olmazmıydı.ama yinede teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. Sayın Hüseyin Kasapoğlu!
    Yorumunda yazdığın gibi Azaklıhoca Köyü büyük bir köy. Sende takdir edersin ki sadece benim fotoğraf çekmem ile köyümüzün her noktasına ulaşamayız.
    Site Duyurusu sayfasında; Sizlerden fotoğraf ve destek beklediğimi yazdım. Söylediğin yerlerin fotoğraflarını çekip gönderirsen yayınlarım.
    Ayrıca site henüz yapım aşamasında 1 kaç yıl içerisinde sözü geçen her bölge ve mahallelerin binlerce fotoğrafını yayınlayacağım.
    Amaç Azaklıhoca Köyü nün arşivini oluşturmak …
    Yapıcı eleştirileriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  35. merhabalar,ben azaklı hoca köyü, orta mahalledenim ama istanbulda yaşıyorum köyün resimlerini sitede görünce çok sevindim,bu siteye emeği geçen kişileri tebrik ederim.
    seval ofluoğlu

    YanıtlaSil
  36. dayıcığım siten süper olmuş ellerine sağlık....aeo kib

    YanıtlaSil
  37. Teşekkür ederim yiğenim! Derslerine iyi çalış!

    YanıtlaSil
  38. dayı seni seviyorum

    YanıtlaSil
  39. Köyümüzün medari iftarı albayamız Yusuf BİLGİNE Yalovadan sevgi ve saygılar.

    YanıtlaSil
  40. AHMET, BEN YUSUF BİLGİN; BU SİTEYİ GÖRÜNCE ÇOK MUTLU OLDUM. AMATÖR RUHUN ÇOK ÜSTÜNDE OLMUŞ SENİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM. SAYENDE BİZDE HASRET GİDERDİK. SİZİ VE AMCAMLARI SEVGİYLE VE ÖZLEMLE ÖPÜYORUM SEVGİLERİMİZLE.GÖRÜŞMEK ÜZERE

    YanıtlaSil
  41. Yusuf abi yazmış olduğun mesajdan çok onur duydum. Ayrıca çok sevindim! Siteyi tasarlayarak planlı hazırlamadım. Daha önceden çekmiş olduğum fotoğraflar vardı, bir anlık karar ile yayınladım. Yazın inşallah güzel fotoğraflar çekip siteyi daha profesyonel bir hale getirmeye çalışacağım.
    Amacım sizinde söylediğiniz gibi, isteyenlerin, akıllarına esenlerin hasret gidermeleri için her an ulaşabilecekleri otantik fotoğraf arşivi oluşturabilmektir.
    Siz değerli büyüklerimin mesajlarını görmek bana tarifi mümkün olmayan mutluluk veriyor. Babama mesaj ve selamını ilettim. Buradan da sana ve değerli ailene herkesin selamı var. Tekrar iyi niyet ve temennileriniz için teşekkür ediyorum. Tekrar görüşmek üzere…

    YanıtlaSil
  42. Azaklıhoca Köyümüzün fotoğraf slaytı çok güzel olmuş! Herkese selam!

    YanıtlaSil
  43. EDİP ALI KANBUROGLUPazartesi, Mayıs 04, 2009

    ABI COK GUZEL OLMUS ELINE SAĞLIK AILECE YAPTIGINIZ BUOLAYDAN DOLAYI TESEKKUR EDERIZ

    YanıtlaSil
  44. AHMET ABİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ EMEĞİNİZE SAĞLIK HERKESE SELAM:)))

    YanıtlaSil
  45. şeref kamburoğluPazar, Haziran 14, 2009

    selam ahmet... kaç yıldır gelemediğim köyüme sayende hasretlik gideriyorum... walla köye gelmiş kadar oldum ama gelmişken bizim evede uğramak isterdim :):)...her akşam sitedeyim. bu arada sevinç soruyo ne zaman yayınlayacan teleferikten verilen görüntüleri... tüm kamburoğlu ve azaklıhoca sakinlerine selamlarrr

    YanıtlaSil
  46. ŞEREF KARDEŞİM; İşlerim çok yoğun olduğundan, yeni çektiğim fotoğtafları ve videoları yayınlayamadım. En kısa zaman da yayınlayacağım.
    Siteyi tamamen değiştireceğim, ana sayfada fazla link ve fotoğraf bağlantısı var. Hiyerarşi oluşturup, her şeyi düzenli ve daha uygun formatta yayınlayacağım.
    Malum yaz sezonu işlerimiz yoğun ama üç beş ay sonra çok farklı olacak. Site ziyaretçileri daha ziyade Avrupa ülkesinden, ondan ingilizce linkler ve kısa açıklamalar da koyuyorum. Ama dedğim gibi birkaç ay sonra bu sezonda çektiğim fotoğrafları düzenleyince binlerce fotoğraf olacak. Herkese selam kendine iyi bak!

    YanıtlaSil
  47. Şeref kardeşim istediğin videoyu yayınlamaya çalışıyorum. Video formasyonu uyum sağlamadı için; çakıştırma kodlaması yapmaya uğraşıyorum. Bir kaç gün gecikebilir. Herkese selam söyle. MSN ekle beni görüşelim. Hem annenlerin fotoğraflarını çekmiştim onları sana gönderirim.
    ahmetkan55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. tamam ahmet ekledik seni hem ben hem sevinç umarım bi mahsuru yoktur. herkese selam kendinize iyi bakın,ufaklığı öpüyorum... R!ZEYE slm iletişime devam kardeşim

    YanıtlaSil
  49. ŞEREF KAMBUROĞLUPazartesi, Haziran 22, 2009

    ahmet eline ve emeğine sağlık harika olmuş tek kelimeyle.... walla bayıldım :):)

    YanıtlaSil
  50. SEVİNÇ KAMBUROĞLUPazartesi, Haziran 22, 2009

    ikinci çayda görüşürüz yeni çekimlerle :) OFL!

    YanıtlaSil
  51. Arkadaşlar Azaklıhoca Köyümüzde çekilen videolar çok ilgiç, video nasıl gönderebiliriz.

    YanıtlaSil
  52. Azaklıhoca köyümün ramazan ayını kutluyorum hayırlara vesile olur inşaallah.
    Her kese selamlar.

    YanıtlaSil
  53. ter ordu tek türkiyeSalı, Eylül 01, 2009

    selam olsun deli karadenize selam benim güzel sülale me sevgi verildikce güzeldir raman ayımız bereket li olsun

    YanıtlaSil
  54. kemence istiyorumSalı, Eylül 01, 2009

    ersan morkoc rize selam olsun abilerim bana iyi bir kemence us tası var sa birkemece alırmısınıs beni aberdahar edin mustava abi

    YanıtlaSil
  55. kemence istiyorumSalı, Eylül 01, 2009

    abiler kemence ustası var sa banaiyi br kemence alırmısınıs ricam olur kemence calmak istirum ben murda canım dalanıyo ahmet abi ben anlıyormus ben kemece calmak istiyom usta varsa kemece iyibir tane kemence ayalayın halama selam amcama selam olsun

    YanıtlaSil
  56. LAHANA YEMEGINI OKADAR OZLEDUMKI RIZEMUN LAHANASI BAMBASKADUR DA

    YanıtlaSil
  57. Oralarda lahana yokmidur! Vardur vardur!

    YanıtlaSil
  58. YA SİZDE HEP ASA MAH.DEN YA HİÇ BENİM ARKİLERDEN YOKMU ? UF ALA ALA YA YAW BENDE KÖYÜMÜ SEVİYORUM 4 YIL ÖNCE AYRILSAMDA HER YAZIN GELİYORUM ÖZÜMÜ KAYBETMEDİM BİZ LAZ KIZIYIZ ALEMİN KRALIYIZ:)....... DEMİRCİOGLU ÇONİLİ

    YanıtlaSil
  59. ÇEKTİGİNZ RESİMLER HEP AŞA MAH.DEN AYRIMCILIK YAPMAYIN YAW:)

    YanıtlaSil
  60. DEMİRCİOGLU:)

    YanıtlaSil
  61. Bende Demircioğlu torunuyum gönderin fotoğraf yayınlayalım.
    Bütün DEMİRCİOĞULLARINA selamlar.

    YanıtlaSil
  62. a.selam rize gidersem cekecegim inş. okulda memleketimi tanıtacagım fofograflarınızdan yararlanabilirmiyim? DEMİRCİOGLU

    YanıtlaSil
  63. Beni belki tanımıycaksın ama hoş bende seni tanımıyorum.adını duydum ama hiç tanışmadık ben Nurten teyzenin kızı Tuba Özüdoğru. siten gerçekten güzel olmuş tebrik ederim.İstanbul dan sevgilerle

    YanıtlaSil
  64. Ben seni gıyabında gayet iyi tanıyorum. Teyzemin kızı olarak mesajına sevindim. Görüşmek lazım, görüşelim irtibatı koparıyoruz. İnsan en yakın akrabasını tanımaz mı? İyi niyettin için teşekkürler. Basit amatör bir sayfa fakat köyümüz çok güzel!

    YanıtlaSil
  65. sayın ahmet kanburoğlu ben 12 mart 1960 da azaklıhocada dünyaya gelmişim aslen artvin yusufeliliyim babam emekli öğretmen ahmet satır 1957-1960 yıllarında azaklıhocada görev yapmış babamın söylemesine göre köy içindeki mezarlığın bitişiğindeki 2katlı taştan yapılmış evde oturmuşuz ne acıdırki doğduğum köyü 49 yıldır bu gece ilk olarak sitenizde izledim çok memnun kaldım gelip görmeyi çok arzuluyorum ama bir türlü kısmet olmuyor ben bursada oturuyorum inanın köyün o güzelim resimlerine baktıkça çok duygulandım başarı ve çalışmalarınızın devamını dilerim sizden bir ricam olacak eğer köyde yaşıyorsanız bahsettiğim ev hala duruyorsa ve o yıllarda babam ve öğrencilerinin çekilmiş resmi varsa yayınlarsanız çok memnun olurum. saygılarımla... mustafa satır 0 532 3017263 m.satir-08@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Sayın Ahmet Satır; değerli babanız Ahmet Satır Hocamız babamın öğretmenidir. Bahsettiğiniz iki katlı taştan yapılmış ev halen daha durmaktadır.
    Fakat malumunuz kışın köyümüz boşalmakta çok az insan kalmaktadır. Ben de Samsun ilinde ikamet etmekteyim. Yazın Allah nasip ederse Köyümüze gittiğimde bahsi geçen evin fotoğraflarını çekip yayınlarım.
    İlginize ve iyi dileklerinize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  67. ilgi ve çalışmalarınıza tekrar teşekkür ederim. selamlar

    YanıtlaSil
  68. Ahmet KanburoğluCuma, Ocak 01, 2010

    Azaklıhoca Köyü ve tüm hem şehirlilerimin, tüm yurttaşlarımın yeni yıllarını kutluyorum. Yüce Allah 2010 yılının hepimize hayır, bereket ve mutluluklar getirmesini nasip eylesin.
    Nice yıllara…

    YanıtlaSil
  69. HAYRİ KASAP
    ben hayri kasap adem kanburoğlu benim cep telefonumu veya iş yeri telefonumu yazıyorum be
    ni mutlaka ara.
    cep:05352186853
    iş:02125032897
    KASAPOĞLU OTOMOTİV VE MOBİLYA NAKLİYECİLİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ BAHÇELİEVLER/İSTANBUL

    YanıtlaSil
  70. ozdemir ailesi olarak bizi niye koymadiniz

    YanıtlaSil
  71. Ahmet KanburoğluPazar, Ocak 17, 2010

    Köyümüzün değerli ailelerinden Özdemir Ailesinin Paniyoz daki evlerinin hemen hemen hepsini Köyümüzün evleri sayfasında yayınladım.
    Ayrıca yayınlamak istediğiniz fotoğrafları gönderirseniz hemen yayınlayabilirim.
    Fotoğraf, makale yazı gönderme adresim.
    ahmetkan55.rize@blogger.com

    YanıtlaSil
  72. HAYRİ KASAP
    ben hayri kasap adem kanburoğlu benim cep telefonumu veya iş yeri telefonumu yazıyorum be
    ni mutlaka ara.
    cep:05352186853
    iş:02125032897
    KASAPOĞLU OTOMOTİV VE MOBİLYA NAKLİYECİLİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ BAHÇELİEVLER/İSTANBUL

    YanıtlaSil
  73. HASAN KAMBUROĞLUSalı, Ocak 26, 2010

    Bursa'dan Hasan KAMBUROĞLU Ahmet'im yazlari köyde hep çay toplama oluşturduğun sıteyı çok beğendim geliştirmeni bekliyorum babamın vıdeosu gıbı vıdeo sayfasını daha geliştirmenı beklıyorum hepimiz adına bu guzellıklere emek verıyorsun hakkını helal et selamlar

    YanıtlaSil
  74. Ahmet KanburoğluPerşembe, Ocak 28, 2010

    Hasan abi teşekkür ederim.
    Bilhassa Ahmet Amcamın ve tüm büyüklerimin ellerinden öperim.
    Bursa da ki herkese selamlar!

    YanıtlaSil
  75. Selam Ahmet ben saffet güler'in oğlu Ergun, ben 15 yıldır dünyanın büyük bir bölümünü gezdim ve hala gezmekteyim ilk başlarda güzel bir ülke bulursam kalıcam dedim,(ticari amaçlı)Ama benim ülkem gibisi YOK birde okadar güzel bir site kurmuş ve uğraşmışsınki okadar olur.yapımda emeği geçen herkese özelliklede sana böyle bir siteyi kurduğunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  76. Ergun Güler teşekkür ederim gerçekten ülkemiz çok güzel!
    Hele köyümüz tam bir doğa harikası. Tabi bizler içinde yaşadığımız için bu güzellikleri fark edemiyoruz.
    Fakat birkaç ay uzak kaldık mı hasretini çekiyoruz.
    Amacım köyümüzden uzak kalan arkadaşlarımızın, hem şehirlilerimizin en azından fotoğraflara bakmak bile olsa anılarını tazeleyebilmelerine yardımcı olabilmektir.
    İşlerim yoğun site ile elimden geldiği kadar ilgilenmeye çalışıyorum.
    Birkaç yıl sonra köyümüzün her noktasını, her karesinin fotoğraflarını yayınlayacağım.

    YanıtlaSil
  77. ben hamza kamburoğlu emoğlu ahmet bu güzel çalışmandan dolayi sana çokama çok teşekkür ederim bende bugüzel siteyebir güzellik katmak istiyorum köyde arkadaşlarla bir düğünden önce hazırlık yapıyorduk derken bir arı geldi benim başımdan beni soktu bende dedim allaha şükürler olsun iyiki başımdan vurdu gözümden vursaydı ne olurdu ?? düğün günü oldu gözlerim şişti ne yazıkki düğüne gidemedim köyde böyle bi anı yaşamıştım :)

    YanıtlaSil
  78. BENDE KOYDEN RESIM VAR AMA NASIL SIZE GONDERECEGIMI BILMIYORUM ! DEMİRCİOGLU

    YanıtlaSil
  79. En kısa zaman da sizlerin kendi bilgi sayarınızdan yükleme yapabileceğiniz dowland sayfasını hazırlayacağım.
    İşlerimin çok yoğun olmasından dolayı bir ay gibi bir süre sonra link hazır olacaktır.
    Dilediğiniz resim ve makaleyi gönderebilirsiniz.
    Peki şimdi ne yapabiliriz en pratik yol
    G mail adresim :
    kanburoglupazarlama@gmail.com
    ahmetkan55.rize@blogger.com Yada site adresine fotoğraflarınızı mail atarak gönderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  80. bazı eksıkler var ama olsun genede guzel olmussss :))))) elınıze saglıkkkkk

    YanıtlaSil
  81. BİROLCAN ÇETİNKAYAPerşembe, Temmuz 15, 2010

    SİTE İLE İLGİLİ EMEĞİ GEÇEN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ İLETMEK İSTİYORUM, TEK KELİMEYLE HARİKA....

    YanıtlaSil
  82. selam , bu siteyi yapana cok tesekkür ederim , benim dedemin köyü , memleketi, aslen buraliyiz ama göcden dolayi göremedik köyümüzü, saolun :D almanyadan saygilar sevgilerrr, kalin salicakla

    YanıtlaSil
  83. allahim bu kadarmi cüzel memleket olur, babama nasip olmadi kalmak bu güzel köyde, memleketini hic unutamadi, gözleri yasli kaldi hep, AZAKLI HOCA yi anlatirken aglardu , simdi hayatta dgl, bizde insallah gelip görecegiz memleketimizi, akrabaglar istanbulda, bende yurt disindayim, ALLAH hepinize saglik versin...

    YanıtlaSil
  84. ben süleymen özdemir özdemir ailesi olarak bizm ev neden yok

    YanıtlaSil
  85. ben kadir yazıcı babam murat yazıcı .köyünüzde bulunan fabrikadan emekli oldu.1990 yılında köyünüzde bulundum .yaklaşık 1 ay gibi kısa bi süre,sık sık bu sayfayı ziyaret ederek özlem gideriyorum .neden bu siteye ilgi duyduğma gelince, teyzem bu köyde, arkadaşlık bu köyde, dosluk bu köyde, daha dersem güzellik bu köyde. şu an görevim dolayısı ile gelemiyorum ama gelecem. kalın sağlıcakla....

    YanıtlaSil
  86. yıl 1990 babam ın işi dolayısı ile köyünüzde bir ay kaldım, dostluk sizde, arkadaşlık sizde,güzellik sizde onun için bu köyü sevdim...sık sık da sayfanızı ziyaret ediyorum.

    YanıtlaSil
  87. benum adum bahadır çakar bu site çok cuzel herçesun cirmesuni tavsiye ederum

    YanıtlaSil
  88. Selamün aleyküm kardeş.Karadenizli olmayan arkadaşlarımız için facebook'ta çay tarlaları ile ilgili resimler koymak istedim,ve internette dolaşırken azaklıhoca köyünün blog sitesine rastladım.Burada çay toplama ve taşıma faaliyetleri ile ilgili çok güzel çekilmiş fotolara rastladım.Eğer sizler için bir mahsuru yoksa sitenizden bazı resimleri alıp benim yapacağım albümde kullanmak istiyorum.Bana konuyla ilgili bir cevap  yazarsanız sevinirim.Hayırlı günler.

    YanıtlaSil
  89. MERHABA SAYIN AHMET KANBUROĞLU BU GIBI ÇALIŞMALARIN NEKADAR ZOR OLDUĞUNU BEN DE YAŞIYORUM FAKAT BEN SANA DESTEK VERMEKTE BIRAZ GEC KALDIM O KÖY BENIM VE BIZLERIN KÖYUDUR BIZ BIRBIRIMIZI TANIMIYORUZ GALIBA BEN KÖYUMUZUN ESKILERINDEN İSHAK KUTLUNUN OĞLU DURSUN KUTLU .BENDE AZAKLIHOCA KÖYU KUTLULAR ADINDA AKRABA SITESINLAN İLGILENIYORUM BAZI RESIMLERI KÖYUMUZUN ASIL SITESINE ATARIM ÇÜNKÜ KOYUMUZ BIRÇOK AKRABA VE BOLGEDEN İBARET OLDUĞU İÇİN DAHA ANLAMLI OLUR SELAMLAR

    YanıtlaSil
  90. Merhaba Sayın Dursun KUTLU
    Köyümüz o kadar büyük ki her yerin fotoğraflarına ulaşmak çok zor.
    Yâda nasıl “ Elinizde fotoğraf makinesi sallabaşı her yere girip fotoğraf çekebilirsiniz ki” ?
    Sorun fotoğraf gönderilmeyişi.
    Fotoğrafı mail yolu ile göndermek çok zor geliyor sanırım…
    Yoksa dip doruk harika bir köyümüz var!
    Ayrıca sadece fotoğraf değil makale yazıda gönderilebilir.
    Tanıtıcı, bilgilendirici, soylar, isimler, köylülerimiz anlatılabilir…
    Ama dedim ya yazan, fotoğraf çeken yok fakat eleştiren çok.
    Sonra ben Samsun’dayım Rize’de olsam binlerce resim patlatırım.
    Basit blog sayfa sayesinde Hollanda’dan Sabri Varan köyümüze geldi dergilerinde haber yaptılar köyümüzü…
    Bunlar güzel şeyler.
    Kolay gelsin. Görüşmek üzere!

    YanıtlaSil
  91. Tebrik ederim çok güzel görseller eklemişsiniz. Resimleri çekenlerin eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  92. ahmet abı eline yüregine saglık site mükemmel olmuş.bu sitedeki resimler insanın özlemını dahada artırıyor.ben ıstanbuldayım bu sene gelebılırsem eger söz köy meydanında horon ettırcem mılletı ee artık vıdeo sunu da yayınlarsın artık :) saygılar sevgıler TARIK KAYA.

    YanıtlaSil
  93. selamunaleykum koyumuzun resımlerı eksık galıba bazı yerlerı çekmemışsınız onlarıda çekıp koyarsanız sayfamız daha guzel gorunur galıba şımdıden teşekkurler allaha emanet olun koyyum ınsanlarının

    YanıtlaSil

DİKKAT! YORUM ( MESAJ )GÖNDERİRKEN; ÖNCE YAZINIZI YAZIN SONRA YORUMLAMA BİÇİMİ KUTUSUNDAN NAME / URL BUTONUNU SEÇEREK SADECE ADINIZI YAZIN VE YORUM GÖNDERE BASIN ! EĞER YAYINLANMAZ İSE TEKRAR GÖNDERE BASIN(GÖRÜŞLERİNİZE ÖNEM VERİYORUZ)




Köyümüze ait ev fotoğrafları!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün camileri fotoğrafları!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Azaklıhoca Köyü Çay Alım Yerleri!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Çay Bahçeleri!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümün insanları fotoğrafları!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köy Meydanı “Fabrikanın Yanı”!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzden Çay Toplama Fotoğrafları!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzden Çay Taşıma Fotoğrafları!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”
Değerli Azaklıhoca Köyü Blog Site Ziyaretçilerimiz!

Rize, Merkez, Azaklıhoca Köylü değerli hem şehirlilerim.
Köşe Bucak Azaklıhoca Köyü Blog Sitesi; Çevre komşu köylerimizin ve Rize İlimizin en önemlisi Azaklıhoca Köyümüzün hakkında bilgi, belge ve fotoğraf arşivi olacaktır. Amacımız siz değerli site ziyaretçilerimizin katkıları ile zaman içerisinde gerçekleşecektir.
Sizlere ait fotoğrafları; Evlerinizin, çay bahçelerinizin, yayınlanmasını istediğiniz insanlarımızın fotoğraflarını göndererek sitemizde yerinizi almanızı bekliyoruz.
Dilediğiniz her konuda bilgi, yazı, makale gönderebilirsiniz. Blog sitemizde yazar olabilir site üzerinde değişiklik yapabilirsiniz.
Sayfa sonlarında bulunan yorum gönder kısmından fotoğraflar hakkında bilgi yazı gönderebilirsiniz. Vereceğiniz bilgiler doğrultusunda site ziyaretçilerimiz görsel içerik ile birlikte en doğru bilgi sahibi de olacaklardır.
Ayrıca sitemizde sizlere ait evlerin, çay bahçelerinin, doğal güzelliklerinizin fotoğrafları yayınlanmaktadır. Bu fotoğrafların yayınlanmasını istemeyebilirsiniz, kaldırılmasını istediğiniz yazı yâda fotoğrafları mail atarak bildirirseniz sizlere ait fotoğraflar kaldırılacaktır!
Yanlış olduğunu düşündüğünüz yazı ve makaleler hakkında uyarı, doğru bilgi ve kaynak yazılarınızı bekliyoruz.
Yayınlanan fotoğrafların kime ait olduğu ve nereleri olduğunu yorum gönder kısmından gönderebilir site içeriğini zenginleştirebilirsiniz.
Ziyaretçi Defterimize dilediğiniz yazıyı yazarak istediklerinize selam gönderebilirsiniz.
Blog sitemize dilediğiniz kadar, mail, yazı makale ve fotoğraf gönderebileceğiniz irtibat adreslerimiz;
Live Messenger yada Hotmail adreslerinizden yeni mail gönder butonundan ahmetkan55.rize@blogger.com adresine gönderiyorsunuz!
E hadi kolay gelsin!
Not: Azaklıhoca Köyü sitemizde yayınlanan fotoğrafları yüksek kalitede, tam ekran olarak görebilmeniz için, bilgisayar monitör ayarlarınızı ( Sağ Mouse / Görüntü Ayarları / 1024 * 768 piksel ) olarak değiştiriniz!

Köyümüzün Fotoğrafları!
1. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
2. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
3. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
4. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
5. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
6. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
7. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
8. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
9. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
10. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
11. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
12. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
13. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
14. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
15. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
16. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
17. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
18. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
19. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
20. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
21. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
22. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
23. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
24. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
25. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
26. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
27. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
28. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
29. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Köyümüzün Fotoğrafları!
30. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”


Köyümüzün Fotoğrafları!
31. Sayfa!

“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Rize İlimiz Merkez İlçesi Fotoğrafları!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”

Bereketli Bahçelerimiz!
“Azaklıhoca Köyü, Merkez, RİZE”